top of page

Uslovi korišćenja

Sledeći uslovi se primenjuju na ponudu koju Yoka PR nudi na društvenim mrežama i na našoj web stranici.

Opšti podaci o prodavcu

Trgovinu putem internet stranice yoka.rs obavlja JOVAN FILIPOVIĆ PR YOKA, sa registrovanim sedištem na adresi Gospodara Vučića 82, 11010 Beograd, matični broj: 66557588, PIB 113074164, šifra delatnosti: 3109 – Proizvodnja ostalog nameštaja, kontakt e-mail: designyoka@gmail.com („YOKA” ili „Prodavac“), dok je kupac svako pravno ili fizičko lice koje u poslovnim prostorijama Prodavca ili putem e-maila kupuje bilo koji proizvod iz YOKA prodajnog asortimana.

Uslovi plaćanja

Za svaki kupljeni proizvod, kupac je dužan da izvrši avansno plaćanje u iznosu od 50% od ukupne vrednosti porudžbine prilikom poručivanja proizvoda, dok je preostalih 50% od ukupne cene kupac dužan da uplati u potpunosti 2 dana pre ugovorenog roka isporuke, ili u gotovini na dan isporuke. Drugačiju dinamiku plaćanja prodavac i kupac moraju dogovoriti pisanim putem.

Na sve cene koje su iskazane na sajtu www.yoka.rs je uračunat PDV. Za sve porudžbine uzimaju se važeće cene u trenutku potvrde plaćanja. Prodavac zadržava pravo da trenutne cene može promeniti u svakom trenutku.

Kupac plaćanje može izvršiti preko tekućeg računa prema izdatim instrukcijama, ili gotovinom.

Odustanak od kupovine

Fizičko lice
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije, kupac-fizičko lice koje je porudžbinu izvršilo kupovinom na daljinu, van poslovnih prostorija Prodavca bez prethodnog uvida u proizvod koji se kupuje, može odustati od kupovine proizvoda u roku od 14 dana od dana prijema robe, slanjem obrasca za odustanak. U slučaju odustanka, a ukoliko je roba već isporučena, kupac je dužan vratiti nekorišćenu robu u istom stanju u kom ju je i primio, najkasnije u roku od 14 dana od dana slanja obrasca za odustanak, a Prodavac mu je dužan vratiti novac.

Po prijemu vraćenog proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvrđuje Prodavac, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, kupcu će se odbiti vraćanje novca i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Potrošač nema pravo da odustane od kupovine u slučaju isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane za njega.
Ukoliko kupac prilikom kupovine odlučuje o osnovnim karakteristikama komada koji poručuje iz određene serije nameštaja, taj komad ne pripada osnovnoj ponudi prodavca, tj. smatra se kao personalizovani zahtev.

Potrošač nema pravo odustanka od kupljene robe, ukoliko je robu pre porudžbine video fizički, u YOKA prostorijama.

Pravno lice
Pravno lice može odustati od kupovine robe uz povraćaj novca samo u slučaju nedostataka, odnosno nesaobraznosti robe, pod uslovima i u rokovima propisanim Zakonom o obligacionim odnosima Republike Srbije.

Nedostaci robe, odnosno nesaobraznost proizvoda

YOKA odgovara za nedostatke proizvoda, odnosno nesaobraznost robe, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i Zakonom o obligacionim odnosima Republike Srbije.

Kupac može da dâ obaveštenje o nedostacima robe u roku od 24h od isporuke na sledeće načine: usmeno na mestu gde je roba isporučena ili elektronski putem e-maila: designyoka@gmail.com. Uz slanje obavešetnja o reklamaciji, neophodno je da kupac pošalje i digitalnu fotografiju oštećenih delova artikla koji je naveden u reklamaciji.

YOKA će po prijemu obaveštenja o nedostacima bez odlaganja na pouzdan način ispitati da li je obaveštenje opravdano i najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema istog u slučaju kupca koji je fizičko lice, odnosno 30 (trideset) dana u slučaju kupca-pravnog lica, pisanim ili elektronskim putem odgovoriti na izjavljeno obaveštenje.

Istovremeno sa odlučivanjem po reklamaciji, po potrebi, uz dogovor sa kupcem biće dogovoreno preuzimanje ili popavka nesaobraznog proizvoda.

Rok i uslovi isporuke

YOKA vrši isporuku robe u roku od 20 do 30 radnih dana od dana uplate avansa za komadne porudžbine; i 20 do 90 radnih dana za sve ostale proizvode.
Usluga isporuke nameštaja podrazumeva transport nameštaja do jedne adrese:

– za vrednost robe preko 10.000 RSD cena transporta je na teritoriji Beograda besplatna.
– ukoliko se roba isporučuje van teritorije Beograda, cena transporta je 100 RSD/km;

Isporuka komada se ne vrši putem kurirskih službi. Mogućnost ličnog preuzimanaj je besplatna u Beogradu u dogovoru sa Prodavcem.

NAPOMENA: Isporuka svih proizvoda koji fizički ne mogu da se unesu u lift stambene zgrade se vrši samo do ulaza stambene zgrade.

Proizvode koji fizički ne mogu da se unesu u lift stambene zgrade ili je lift u neispravnom stanju, kupac može preuzeti na ulazu u stambenu zgradu ili može ugovoriti sa Prodavcem unošenje komada nameštaja u stambenu jedinicu po ceni od 600.00rsd po spratu.

Proizvodi koji mogu da se unesu u lift koji je u ispravnom stanju se isporučuju do stambene jedinice kupca.

Prilikom dogovora oko isporuke robe, kupac je dužan da ukaže na nemogućnost parkiranja vozila za isporuku, kao i sve eventualne probleme tehničke prirode (nemogućnost prilaza objektu, uski hodnici, neispravan lift, nestandardna širina otvora-manja od 80 cm, itd). U tom slučaju roba se isporučuje samo do ulaza u objekat kupca ili je kupac može preuzeti na drugoj lokaciji.

Prodavac ne vrši nikakve prepravke ili dorade isporučenog nameštaja, premeštaj i razmeštaj već postojećeg nameštaja.

Prodavac je u obavezi da kupljenu robu isporuči najkasnije do datuma koji je dogovoren kao datum isporuke. Ukoliko Prodavac ne isporuči robu u predviđenom roku, dužan je da u roku od 7 dana od dana isteka roka isporuke vrati kupcu celokupno uplaćeni iznos. U slučaju da kupac, i pored urednog obaveštenja, nije prisutan kada je isporuka dogovorena i roba se ne može isporučiti, Prodavac nije u obavezi da ponovo izvrši isporuku. U tom slučaju kupac se obavezuje da samostalno preuzme kupljenu robu koja je vraćena sa isporuke.

Kupac je u obavezi da, prilikom montaže, obezbedi dovoljno prostora za montažu, u zavisnosti od vrste proizvoda, kako bi se ista brzo i efikasno izvršila. U suprotnom, Prodavac nije u obavezi da montira isporučenu robu.

Isporučena roba se u prostorijama kupca. Montažerske ekipe Prodavca nisu u obavezi da, usled neadekvatne veličine prostorije montiraju nameštaj.

Uputstvo za upotrebu

Prilikom upotrebe i održavanja nameštaja od drveta treba se pridržavati sledećih uputstava:
- Sve proizvode treba upotrebljavati prema njihovoj nameni.
- Ne otvarajte vrata nameštaja više od ugla koji je predviđen za normalno otvaranje. Isto pravilo važi i za fioke, koje uvek treba otvarati jednu po jednu. Izbegavajte naslanjanje na vrata ili fioke.
- Izbegavajte da preopteretite nameštaj, pregrade i police teškim predmetima. Maksimalno predviđeno, ravnomerno raspoređeno opterećenje je 15 kg po dužnom metru. Nije predviđeno oslanjanje ljudi i teških predmeta na nameštaj.
- Proizvodi ne smeju biti izloženi direktnom uticaju sunčevih zraka, kao ni direktnom izvoru toplote.
- Čišćenje površina obavljati pamučnom ili mikrofiber poluvlažnom krpom, blagim nemasnim sredstvima za čišćenje drveta, a zatim suvom krpom. Matirane površine ne pritiskati previše i/ili dugotrajno trljati krpom, jer će se na tim mestima u protivnom pojaviti sjajna površina.
- Po nameštaju ne vući razne grube predmete, ne sme se udarati tvrdim i oštrim predmetima, ne smeju se odlagati vrući predmeti sa temperaturom preko 30°C.
- Treba voditi računa da ne dolazi do prosipanja i dužeg zadržavanja vode i drugih tečnosti, jer će u suprotnom na nameštaju desiti oštećenje.
- Prilikom pomeranja, nameštaj ne vući po podu, već pomerati podizanjem.
- Nameštaj uvek koristiti prema uputstvu koje izdaje prodavac prilikom isporuke proizvoda.

Izjava i uslovi garancije

YOKA na svoje proizvode obezbeđuje garantni rok u trajanju od godinu dana.

Potrebno je da Kupac prilikom preuzimanja proizvoda i završene montaže, odmah u prisustvu naših ovlašćenih lica, ustanovi kompletnost i ispravnost, jer u suprotnom naknadne reklamacije po navedenim elementima neće biti prihvaćene.

Kupljeni proizvod ima zagarantovane karakteristike kvaliteta.
U toku garantnog roka od 12 meseci, a koji se računa od datuma montaže, kupcu se obezbeđuje besplatno otklanjanje nedostataka, ukoliko je nedostatak posledica greške u izradi.

Proizvođač garantuje da će proizvod ispravno funkcionisati u garantnom roku, adekvatnom upotrebom i pridržavanjem datog upustva za upotrebu i održavanje.

Kupac gubi pravo na garanciju u slučajevima: ako se kupac nije pridržavao uputstva za upotrebu i održavanje proizvoda, ukoliko je došlo do mehaničkog oštećenja pri upotrebi, ako su na proizvodu vršene popravke koje je izvršilo neovlašćeno lice, ako je nakon završetka montaže samostalno vršena demontaža, transport i/ili montaža na drugo mesto.
Za svaku nepravilnost u okviru predviđenog korišćenja proizvoda u garantnom roku, kupac je dužan da pismeno obavesti prodavca uz priložen garantni list.

Otklanjanje kvara se vrši u prostorijama kupca, ili na drugom mestu ukoliko prodavac tako zaključi.

Svaka neopravdana reklamacija povlači nadoknadu svih troškova od strane kupca.

Rok obezbeđenog servisiranja proizvoda je godinu dana. Unutar tog roka, obavezujemo se da ćemo obezbediti potrebne rezervne delove, servis I podršku.

Prijavu reklamacije možete uraditi putem e-maila na adresi designyoka@gmail.com

Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje. Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca.

Anchor 1
bottom of page